19.3.07

Sopar 8 de març, Dia Internacional de les Dones



El primer sopar com a Vocalia de Dones Laia L’ArqueraEl 8 de març de l’any 1991, un grup de amigues es reuniem per sopar i celebrar el nostre dia. Des de llavors, el nombre de dones que es reuneixen aquest dia ha anat en augment. El passat 2006, 75 amigues sopàvem al Restaurant Can Manolo. El passat dijous, ja érem 140 les dones que celebraven el 8 de març al restaurant - discoteca La Carpa.

Aquest any però, el sopar tenia un significat especial. És el primer any que celebrem el Dia Internacional de totes les dones com a Vocalia. El passat setembre del 2005, quatre dones constituïen la Vocalia de Dones Laia L’Arquera, dins l’Associació de Veïns de Pla d’en Boet.A cada sopar, convidem persones relacionades amb el món de la dona. L’any passat, la convidada especial era la historiadora i autora de la Maternitat d’Elna, Assumpta Montellà. Aquest, a més de que la nova batucada del barri, existent des del passat setembre, rebia a totes les assistents que anaven arribant. Però, a més, tres membres de la companyia Catorzed’Abril, (Mònica Luchetti, Victor i Elia) van ser els encarregats d’amenitzar el final del sopar amb la lectura del manifest institucional, i una sèrie de cançons i poemes relacionats amb les dones. Un sopar del tot emotiu, que va reunir tot tipus de dones de diverses generacions. (fotos: TotMataro)

7 comentaris:

Anònim ha dit...

soy unas de las mujeres que asistio a la cena de este año y para mi fue algo estupendo, pase una velada magnifica y la actuación me parecio fantasica, estuvo muy bien y os animo para que continueis adelante,y contar conmigo y mis amigas para el proximo año. Felicidades por lo bien organizado.

Anònim ha dit...

Hola chicas, ¿qué tal? yo bien. Es la primera vez que entro en vuestro blog, estuve en la cena y tambien me parecio estupenda,todo estuvo super bien organizado, y la actuación del grupo de teatro me encanto, los poemas fueron maravillosamente escojidos para la ocasión. Ya pintaba muy bien la noche con la batucada que a todo ritmo; y despues bailamos un buen rato, me lo pase super,super bien.
gracias por una noche especialmente fantastica. Me apunto para el año que viene

Anònim ha dit...

Hola, yo también fui a la cena, me encanto el recibiemiento con la batucada, muy bien organizado. El grupo de teatro me entusiasmó. Y las poesias que leyeron me gustaron muchisimo. En fin que me apunto a la próxima

Anònim ha dit...

ole, con las dones del boet, lo bien que organizan fiesta, y lo bien que lo pasamos, felicidades

Anònim ha dit...

Cada año somos más amigas celebrando juntas nuestro día, y cada año más de nosotras se unirán a ésta celebración. Lo que espero es que durante años lo sigamos pasando tan bien o más que ésta vez.

Anònim ha dit...

Hola, soy Encarna y yo tambien fui a la cena de la dona y lo pase estupendamente, era el primer año para mi y seguramente no sera el ultimo, fui acompañada de unas amigas y lo pasamos muy bien, todo nos gusto la actuación, (victor, nos deslumbro con su arte), y la batucada que nada mas entrar ya te daban ganas de bailar pasamos una noche estupenda, con ganas de repetir. Gracias a las organizadoras. Espero que conteis conmigo el proximo año.

Anònim ha dit...

Es la primera vegada que escric en un blog i m'alegro que sigui de dones. A mi em van agradar molt les poesies que van llegir, i la flor que ens van donar a l'entrada, posada en aigua m'ha durant mes d'una setmana i s'ha posat maquisima, igual que totas les dones que vam venir. Gracies per aquesta nit tant divertida.